O noua frauda ii paste pe abonatii Orange

Astazi am primit un mesaj, de pe un numar de Orange, cum ca sunt fericitul castigator al unui premiu de fidelizare de 10.000 de euro, din partea lor, si ca voi fi contactat. Dupa cateva minute, de pe un numar ASCUNS, ma suna un tip foarte protocolar, care imi spune pe scurt povestea si imi cere sa imi dau datele personale! Evident, l-am refuzat, pentru ca imi put de la o posta chestiile astea, si pentru ca nu e prima data cand este pusa in aplicare metoda asta! Daca a vazut ca nu pun botul, pe un ton foarte iritat, imi spune ca atunci si ei renunta la premiu si inchide! Smecherii astia nu au timp de povesti decat cu fraierii... Am sunat la Orange ca sa imi confirm ceea ce eram 99.99% sigur! Evident ca nu m-am inselat! Le-am dat si numarul, si tot ce imi doresc ii sa il arda pe nesimtit daca il prind, desi ma indoiesc, caci numerele folosite de teparii astia sunt de obicei de pe cartele si nu se obosesc cei de la Orange sa identifice persoana, sau locatia, dupa codul telefonului... in fine!
Problema mare ii ca fraieri sunt destui, caci noi romanii ne udam imediat chiloteii cand auzim de sume din astea, primite pe moca! Cand oare o sa ne invatzam?! IN LUMEA ASTA, NIMENI NU ITI DA UN GAINAT USCAT SI MACERAT PE GRATIS!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu