Turismul nu se face cu minciuni

De cate ori ati patit sa sunati la munte, la diversi cabanieri, sa intrebati daca e zapada, si sa va raspunda cinstit ca nu? Exact, de foarte putine ori! O majoritate destul de puternica dintre proprietarii astia de hoteluri si pensiuni sunt doar niste hapsani, care v-ar spune orice numai ca sa mergeti sa la umpleti buzunarele! De umplut, le umplem cu placere, ca schi-ul si snowboard-ul sunt sporturi scumpe, dar macar sa stim pe ce dam banii, sa fie beneficiarii cinstiti!  

 

Toti nesimtitii baietii astia destepti nu sunt in stare sa priceapa ca oamenii nu-s tampiti! O data merge sa-i minti, dar poti sa fi sigur ca a doua oara clientul ala nu mai calca pe la tine! Eu cel putin asa procedez! Sunt ahtiat dupa munte si zapada, dar am si eu orgoliul meu, si nu-si bate nimeni joc de mine pe banii mei!

 

Va povestesc pentru ca ieri am fost la Muntele Mic, si daca n-as mers pentru o singura zi, probabil ca as fi luat si eu teapa asta clasica. Pe toate site-urile scrie ca este zapada de peste 30 de cm, iar daca te iei dupa cabanieri zici ca mergi la Polul Nord! In realitate insa, partiile sunt jalnice! Zapada este intr-adevar de 30 de cm linistit, dar nu e pe partie! Nu stiu de ce merg altii la munte, dar eu ma duc sa schiez, nu sa ma plimb lela pe acolo, asa ca am fost cam dezamagit!

 

Inca o data m-am convins ca schiul in Romania e un adevarat chin, cu un raport pret calitate dezastruos!  Turismul romanesc e destul de bolnav, da’ nu-i nimic ca-l vindeca Udrea … din Dubai! Si uite-asa, de-acum incolo, in fiecare an, vacantele mele de schi vor fi ori in Austria, ori in Slovacia, ori in Franta, etc. Am sa protejez economia tarii prin lipsa! Ce imi da statul mie, asta ii voi da si eu: putina UE!

0 comments:

Trimiteți un comentariu