Se poate si asa

Ieri am venit de la Alba la Timisoara, prin Deva.

Tronsonul Lugoj – Timisoara este absolut naucitor, cu ale lui 6 sau 7 semafoare, pe care, evident, le-am prins pe toate pe rosu. Dar asta nu este o noutate! La soseaua aia se lucreaza de cel putin 5 ani si am sincere indoieli ca va fi vreodata gata! Bataie de joc e putin spus atunci cand de la 120 trebuie sa franezi la 30 brusc, daca nu vrei sa zbori, pe camp sau sub un tir, cu masina cu tot, dupa ce “imbratisezi” o denivelare, cum altfel decat nesemnalizata?!

Si totusi, sperante am vazut ca exista! Intre Orastie si Deva se lucreaza de zor, si se formeaza cozi monstruoase, DAR, se lucreaza pe tronsoane de cate 2 km. Asta inseamna ca, desi stai 10 minute la un semafor, stai o singura data dupa care poti s-o calci!, si nu din 3 in 3 pasi, ca in prealuminaul judet Timis! Nu-i totuna sa stai 10 minute dintr-o ora cu a sta din 10 in 10 minute intr-o ora, nu credeti? E cam aceeasi senzatie cu cea a statului la o coada in care te misti si nu la una in care adormi acolo fara a inainta un pas!

Bine inteles ca soselele trebuiesc reparate! Bine inteles ca asta duce la niste efecte secundare precum cele mai sus amintite! As prefera totusi, ca atunci cand se face o lucrare din asta, sa se faca asa cum o faceau baietii aia din judetul Hunedoara!  Io cred sincer ca ardelenii au si cap, nu numai “frunce”, ca altii!

Si as mai prefera sa mai prind si eu cate un semafor pe verde din cand in cand, ca am impresia ca io am lipsit “cand s-o-mpartit norocu’”!

5 comments:

Dani spunea...

ce mi-a plăcut asta: "Au și cap nu numa frunte" :)))). Corect!

anatati spunea...

Iaca, taman din Banat aterizez acilişa :D şi mai mare adevăr ca aia cu fruncea n-am întâlnit încă. Pentru că, da, drumurile în Banat sunt de .... 2 lei.

TomSiJerry spunea...

@anatati: drumurile in Banat ... nu prea sunt :). Nici macar de 2 lei. Asta de Lugoj oricum e lux pe langa altele, crede-ma.

Andreea spunea...

da drumurile de Bihor? ;)) Mi-e mi-a placut cum s-au miscat in Arad. De la Chisineu-Cris pana la Moneasa e facut fain drumu. M-am dat si eu cu masina pe acolo.:D In schimb, cum treci in celalalt judet (a se citi TM si BH)... te-ai si infipt intr-o groapa, din pacate.
Da las ca au moldovenii drumuri. Noua nu ne trebuie.

TomSiJerry spunea...

@andreea: nici cu drumurile din bihor "nu mi rusine", numai ca la alea nu se lucreaza :). cam asta ar fi diferenta. aia nu au pretentia ca FAC ceva :)

Trimiteți un comentariu