Topul Universitatilor, cea mai cea relevanta statistica

Ziarul financiar ne prezinta un top al Universitatilor din Romania . Sunt de acord cu primele pozitii, dar cand vi si spui ca Universitatea “Valahia“ din Targoviste, Universitatea de Nord din Baia Mare sau Universitatea “Stefan cel Mare“ din Suceava, sunt mai bune si mai credibile decat Politehnica din Timisoara, incep sa am indoieli despre relevanta acestui… sa-i spunem studiu.

Cine sunt cei care au lucrat la statistica asta? Nu se spune. Cum au fost colectate datele? Nu se spune. Asa pot si eu sa afirm ca, dupa cercetarile mele, laptele e de fapt negru, iar aia care cred ca e alb sunt dusi cu pluta.

Pot fi acuzat de subiectivism, ca-s “injiner” de Timisoara, da’ sa ma iertati daca am indoieli in a crede ca un absolvent de Electro de aici nu e mai valabil decat unul facut la ilustra necunoscuta Universitate Valahia!

N-am nimic cu nimeni, oricum scoala e de rahat peste tot in Romania! Topul asta scos din burta, si probabil platit de Minister cu bani grei, e ceea ce ma enerveaza!

Mai usor pe scari cu studiile astea facute de mantuiala! De fapt, nici nu te mai poti mira, caci in tara asta totul e facut aiurea! Scoala e de mantuiala, soselele, alea care mai exista, sunt de mantuiala,  legile sunt de mantuiala, pana si oamenii, multi, sunt de mantuiala!

0 comments:

Trimiteți un comentariu