Secretarele ruleaza

Azi am fost la o inmanare de diplome de absolvire. A doua oara! In orice institutie de invatamant, de aspectul asta se ocupa secretarele. Asta e firesc!

Ce nu e firesc e ca esti chemat la ora 9 dimineata! Nenilor, stiti, noi astia care am gatat niste scoala, cam lucram in debutul zilei, si nu prea ne-am sacrifica o zi de concediu pentru o semnatura! La privati nu e ca la stat, nu se plateste frectia si nici pierdutul timpului in interes personal! Sau poate scoala se asteapta ca la un an dupa absolvire sa stau sa ma sponsorizeze familia?!

Ce nu e firesc e ca esti practic obligat sa mergi la o prezentare din asta daca nu vrei sa platesti 100 de RON pentru a ti se inmana ceva ce este al tau! Nu suma conteaza, ci gestul! Io stiu ca li greu si secretarelor daca toti ametitii vin pe rand, in 300 de zile consecutiv, sa-si ceara diploma. Dar ghici ce, pentru asta sunteti platite! Sau si pentru asta! Pe mine nu ma intreaba sefii daca mi greu sa fac ceva, ma intreaba doar cand e gata!

Ce nu e firesc e ca tantile astea intepate by default ( ca deh, asa-i sta bine unei secretare ) se misca de parca si-ar bea cafeaua! Daca tot m-am cerut de la lucru pentru idiotenia asta, misca-te naibii mai repede! Nu uita ca esti molesita pe timpul meu, adica pe banii mei! Executarea!

0 comments:

Trimiteți un comentariu