Firefox 3.5 e naspa

Firefox a fost browser-ul care mi-a deschis ochii. A fost revolutie, a fost acuratete, rapiditate, robustete, securitate… a fost totul. Retineti, a fost! Vreau sa-mi placa versiunea 3.5, dar nu pot, deoarece este dezamagitoare. E adevarat, se misca mult mai rapid, asa cum se si lauda producatorii, dar nu cel mai rapid, iar in afara de viteza n-a adus decat belele.

Pur si simplu nu vrea sa se inteleaga cu Analytics-ul, si mai rau, nici cu Gmail-ul. Cam naspa nu? Face ce face, dar periodic intra intr-o bucla de redirectare si singura solutie este sa “clear cookies” sau sa inchid si redeschid magaoaia… imi pare nespus de rau, dar astea sunt “workaround”-uri de doi bani mai degraba, si nu e acceptabil pentru o aplicatie cu asemenea prestigiu si popularitate.

La revedere Firefox! Ne-am iubit cu foc, dar acum am o noua pasiune: o cheama Chrome Beta. Nici ea nu e perfecta, dar e mult mai sprintena ca tine, si rezolva si treburile de care tu nu mai esti in stare.

2 comments:

Richard M. Ilie spunea...

Mai eu folosesc acelasi 3.5 dar n-am astfel de probleme. Si sunt pe gmail, analytics, docs, blogger etc.

TomSiJerry spunea...

Nush ce sa zic. Firefox e un browser bun, dar pe mine m-a enervat rau cu faza asta. Eu sunt in spatele unui proxy aci...poate si de la asta. Si mai e o chestie: dupa ce te obisnuiesti cu viteza de croaziera a lui Chrome, incepe sa te cam enerveze orice alt browser...

Trimiteți un comentariu