Unde ne petrecem vacanta?

Anul asta, dupa multe deliberari si multe intoarceri de situatie, ca deh, suntem 9 oameni in trupa, am ales Crotia. Pana aici a fost usor! De aici incolo, incep discutiile, caci Croatia are sute de kilometri de coasta, si mai are si insule, pe langa asta! In cele din urma, ne-am hotarat ca pe insule e cel mai misto ( cu consiliere de la agentii de turism ) si am ales insula Krk, oraselul Baska, din partea sudica a acesteia.
Prima data ne-am dus la agentia Peter, care se ocupa de destinatia respectiva, dar ei ne-au putut oferi in termeni care sa ne convina tuturor doar cazare in vile no name de la care nu aveau poze, asa ca am hotarat sa iau problema in mainile mele si m-am pus sa "gugalesc" putin. Am gasit ultra urgent o agentie, Adriahome pe numele ei, care prezinta cu poze si cu toate informatiile necesare ( distanta pana la plaja, distanta pana la restaurante, etc ) diverse vilute din astea! M-am inteles pe mail cu cei de la agentie, care se pare ca este din Slovacia, pentru una dintre ele! Simplu si eficient! Totul a durat exact 3 mailuri! Asta e ceea ce cauta lumea! Sa fie cat mai simplu pentru tine client si sa simti ca agentie se straduie sa iti ofere tot ceea ce ai nevoie sa stii, asa cum au facut slovacii astia!
Am trimis avansul prin Western Union si acuma asteptam sa vina luna iulie :D! Nu cred ca poate sa fie teapa, pentru ca mi-a oferit detalii foarte amanuntite despre traseu, cazare, conditii, pret, taxe de autostrada si alte chestii pe care le-am mai intrebat foarte prompt! Chiar mai important decat atat, raspunde la mailuri si DUPA ce a primit banii de avans!
Asa ca vin-o vara vin-o!
Voi unde mergeti in vacanta?

0 comments:

Trimiteți un comentariu