Ai ureche muzicala?

Cititorule, te provoc la un test! Nu, nu e de sarcina, nici de anduranta, si nici macar nu tre’ sa faci solfegii.

Deeeeeci… repeta dupa mine:

  • C
  • Ci
  • Cic
  • Cica
  • Cabum
  • Cic, cicaca
  • Bum!

Ai reusit sa le spui pe toate? Bravo! Esti de o mediocritate comparabila cu a mea. Dar nu dispera. Acum trebuie sa gasim o gagica faina si sa o convingem sa se frece lasciv cu un cub de gheata pe maieu. Peste chiloti nu poate, ca tre’ sa-si dea bucile la o parte. In plus, musai e nevoie sa urmareasca, literalmente, un fir de ata [daca intelegeti ca am ceva impotriva budigailor de tip tanga atunci … atunci treaba voastra!… la femei, desigur].

Daca nici asta nu ti-o fo’ prea greu, ajungem la ultimul si cel mai important pas. Poti sa scuturi necontrolat din cap ca un soarece pe LSD? Ai constitutie de uscat? Bretonul iti blocheaza privirea? Stii sa dansezi ca King Julian?

Le ai pe toate astea? Atunci, ai reusit! Poti sa produci o melodie de succes. Dan Balan o sa fie mandru de tine! Apropos, da-mi un telefon. Pot sa-ti impresariez concerte prin liceele din Timisoara. Sigur o sa faci furori. O sa produci chiar si fiori, “nepangaritelor” fecioare cu cercel in buric si limba, in varsta optima de 15 ani.

7 comments:

Anda spunea...

Bwahahahahaha! Nu stiu de melodie, dar unele tipe din videoclipul ala ma fac sa-mi para rau ca nu-s barbat :P

TomSiJerry spunea...

Fetele-s brici. Nu cu ele am io treaba :)

Dani spunea...

mie melodia mi se pare ok

Anda spunea...

Dani, si mie melodia mi se pare sexy, cum ti-am scris si tie :)
Dar na... tre sa recunosti, nu e o realizare in domeniul acestei arte :P asta nu inseamna ca nu are succes acum.
Si totusi, Bogdane, asta a fost o defulare obisnuita la adresa muzicii romanesti, la adresa genului sau ai avut ceva in mod special? Ca asa nici Pitbul [ala cu Un, dos tres] nu e stralucit [desi mi-a placut mult cand a aparut, si in club e super-ok], sau altele de genul, dar au succes, si chiar sunt dansabile :)

TomSiJerry spunea...

@ionesta: e o parere :). sunt totusi de acord ca e excelenta pentru cluburile unde mergi sa dai din cap si sa adulmeci p... parfum am vrut sa zic :D

@anda: asta nu are legatura cu muzica romaneasca :). e doar unul care se tine moldovean, da' a venit sa faca bani la noi. muzica romaneasca e Andra, si altii ca ea, care au voce, chiar daca nu-mi place mie ce canta. n-am nimic cu genul. il tolerez chiar. doar ca nu pot sa nu remarc ca e lipsit de orice fel de consistenta.

Misu spunea...

:)))))) ahahahaah!!!! foarte fain scris! :))))

tricouri spunea...

hello,

lasa-ti feedul de pe twitter sau de pe blogul personal pe www.kosmobil.ro , si toate update-urile vor fi cu link catre siteul tau !

Trimiteți un comentariu