Phishing-ul care este, de la banca care este

Inainte de toate, daca aveti ceva impotriva cacofoniei din titlu, atunci bine. Asa…

Am primit chestia asta pe email:

“Vineri 6 Noiembrie 2009, departamentul de securitate Millennium Bank a
semnalat incercarea de spargere a bazei de date internet banking. Din
acest motiv, pentru siguranta si buna desfasurare a tranzactilor online,
te rugam sa te inregistrezi in noua baza de date, cu o noua masura de
siguranta care foloseste metoda de criptare a informatilor utilizatorului de
tipul SSL-Secure.

…[un link aici] …
 
Va multumim pentru intelegere,
Banca Millennium S.A. („Millennium Bank”)”

Mno, mesajul asta pute mai rau decat un calup de camembert stricata. Asta pe langa faptul ca eu nu am nicio legatura cu banca aia [care e si ea destul de obscura, fie vorba intre noi]. Ma-ntreb daca mai sunt oameni care sa se arda prin phishing de-asta de 2 bani…

Da’ altceva vreau sa semnalez. Stau pe site-ul bancii, ala adevarat, de 5 minute. Am 4 taburi [stati sa le numar…da’, 4 is] de-ale lor deschise. Nu e prima data cand ma dau pe net si jur ca stiu ce e aia o pagina de contact. In plus, desi nu pare, chiar stiu sa citesc. Daca ma chinui, pot chiar sa ud si canapeaua…BA NU, pot chiar sa si silabisesc ceva, din intelectul meu de injiner, desi orice depaseste 3 propozitii reprezinta un adevarat oratoriu. Asta in cazul in care reusesc sa tin minte atatea cuvinte.

Ba’ da’ nu gasesc nicicum un email de contact. Vreau sa fiu si eu cetatean model [din ala de pe Fashion Tv], sa tip in gura mare ca “Hotii baaaaaa!!!”, da’ n-am cui. No pai sa va duceti dracu’ atunci, cu PR-ul vost jenant., si cu banca voastra visiniu electrizanta.

PS: Fac un nou apel Bancii Transilvania: schimbati baaaaaa, Internet Banking-ul ala! Nu, Internet Explorer nu e safe! De fapt, e cel mai de cacat browser din cate s-au inventat. Poti sa-i dai cu crema ActiveX pana te slobozesti, ca de imbolnavit, te imbolnavesti la fel de usor de “blenoragie”.

0 comments:

Trimiteți un comentariu