Chestionar despre bere

Lancezesc in fata monitorului, citesc blogul lui Arhi, care mie mi se pare un tip ok daca ma intrebati, dar o sa revin in alt post, si beau tihnit un Ursus mic! Doar e vineri seara, de fapt, sambata dimineata, ora 0, si abia acuma am ajuns acasa, asa ca asta e tot ce mi-a mai ramas pentru ziua de azi! Mirific nu?
Nah repede sa nu imi pierd ideea... de nu stiu cata vreme declar in gura mare ca Ursus e cea mai tare bere de pe la noi! Daca te gandesti la pret, e intre alea mai mult decat rezonabile, iar daca te gandesti la calitate, e intre cele mai bune, daca nu chiar cea mai buna! Acuma de cand au scos sticla asta mica si cu dop filetabil, au dat lovitura, parerea mea! E exact atata cat sa iti treaca setea urgent, sa nu se incalzeasca pana o bei, si sa nu trebuiasca sa cauti desfacatoru' 15 minute in casa spumegand! ... asa cum fac eu de obicei :)!
Pentru ca nu toata lumea ii musai sa fie de acord cu mine, m-am gandit sa fac un sondaj, sa vad ce prefera cei care imi "tranziteaza" blog-uletzu'! O sa il gasiti in meniul din stanga. Astept sa citesc si alte pareri, evident, daca aveti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu