Spam de la GSP

Iata ce primesc in Inbox, pe unul dintre conturile de mail:

"Lobont s-a accidentat", urmat de bla bla-ul corespunzator.

La sender, surpriza: Gazeta Sporturilor -> newsletter@gsp.ro .

1. NU sunt abonat la newsletter de ls GSP si nici la vreun asociat al lor. De fapt, nu sunt abonat la nici un newsletter, pentru ca folosesc RSS.
2. Daca as fi fost abonat automat printr-un site asociat, care e ala? Am dreptul sa stiu nu? In afara de asta, eu sunt foarte sigur ca nu mi-am dat mailul respectiv nicaieri, tocmai pentru asta am un alt cont, pe care il folosesc peste tot unde esti obligat sa dai un mail valid.
3. Ma mangaie frumos pe crestet cu o mizerie din asta:
"Primiti acest mesaj in urma abonarii dvs pe site-ul nostru sau printr-un site partener. Daca nu mai doriti sa primiti mesaje de la noi sau considerati ca abonarea dvs s-a produs din greseala, va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile provocate si sa va dezabonati. Va multumim."
4. Am facut greseala sa trimit un mail de pe contul respectiv acum multa vreme la adresa lor de contact...

Concluzia? SPAM!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu