Phishing de la BRD

Io sper ca lumea nu mai "musca" la chestiile astea. Deja a fost atat de mediatizata si explicata forma asta de furt incat ar cam trebui ca cei care au acces la net sa fie informati despre ce este vorba. In plus, orice furnizor de mail decent ar trebui sa iti introduca mail-urile in cauza direct in spam! Stiu sigur ca Gmail asta face!
In afara de asta, eu unul sunt foarte sceptic oricum atunci cand mi se cere sa imi dau datele personale pe net! Mail-urile si site-urile unde mi se cere sa fac asta put de la distanta! De fapt, daca stau putin sa ma gandesc, nu am facut-o niciodata! E adevarat ca nu am incercat niciodata sa cumpar ceva online, dar poate ca tocmai riscul de a fi furat este un motiv!
Ca sa dau un pont celor care ar putea fi tinta unui atac de genul asta: uitati-va la adresa din browser! Daca sunteti pe site-ul adevarat al BRD, sa zicem, atunci acolo ar trebuie sa scrie ceva de genul "http://www.brd.com/..." si IN NICI UN CAZ altceva!

0 comments:

Trimiteți un comentariu