Din ciclul americani tampiti...

Nu reusesc sa imi dau seama daca stirea asta e pe bune sau e vrajeala, asa ca tratati-o ca atare.
O mama indurerata din SUA i-a povestit pastorului baptist al bisericii de care apartine cum l-a prins ea pe fi-su, care impreuna cu inca niste baieti de varsta lui ( probabil? ), se masturbau uitandu-se la curul voleibalistelor de la Olimpiada. Toata comunitatea a fost siderata iar pruncii au fost dusi la reabilitare, probabil si la recomandarea pastorului.
WTF? Poate oi fi eu vreun pervers, da' adevaru' ii ca si io cand ma uit la curul voleibalistelor ( mai ales alea brazilience ;) ) parca mi se scoala hormonii.
Cred cu tarie ca popa si cu sleahta lui ar fi mai bine sa se interneze putin pentru a fi controlati la "turnul de transmisii"...
Stupid, stupid americans! Unii dintre ei...
Vedeti sursa, ca io n-am atat inspiratie sa imaginez asa ceva.

2 comments:

Alina spunea...

Tot ce e pe site-ul ala e fictiune :). M-am ingrozit initial cand am citit unele chestii de pe-acolo. Dar am gasit asta: http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church
Oricum nu m-ar mira sa existe asa ceva :P

TomSiJerry spunea...

Salut,

Mersi de info :). Mi se parea mie putin cam trasa de par povestea, dar era funny si merita povestit :)

Trimiteți un comentariu