Restaurante bune in Timisoara

M-am gandit sa scriu aici cam pe unde se poate manca ceva, in conditii decente, in Timisoara.
Am sa incep cu restaurantul grecesc deschis destul de recent in Complex. Cel din fata de la Caminul 8. Imi pare rau, dar nu stiu cum se numeste :(.
In orice caz, este o solutie buna pentru cineva grabit in pauza de masa! Ambianta este placuta, linistita, si muzica greceasca te bine dispune ( cel putin pe mine ), te face sa te gandesti ca esti undeva pe malul marii! Eu am mancat un gyros de pui la farfurie foarte gustos si am baut un Pepsi! De platit, am platit vreo 16 lei. Nu e ieftin dar nici exagerat de scump.

4 comments:

Anonim spunea...

Se numeste Ready's.

TomSiJerry spunea...

Salut. Multzam :)

Anonim spunea...

Putina mancare si scumpa !
Vezi in Unirii la restaurant sarbesc e 12lei un meniu fel 1 si 2 . Mananci poe saturate. Nu stiu cum se chama restaurantul. E undeva la demisol pe stradutele de dau in piata.

Anonim spunea...

portii imense, am crezut ca sunt la camera ascunsa si face cineva glume cu mine!

Trimiteți un comentariu