Mic ghid de circulatie cu masina prin Budapesta

O sa fiu scurt si la obiect!
In primul rand, parcarea costa 1 euro ora, in afara de zilele de sambata si duminica. Se plateste parcare chiar si la mall-ul din centru, WestEnd, daca am priceput eu bine.
Nu exista drum principal si drum secundar pe stradutele din cartiere! Exista in schimb prioritate de dreapta! Atentie! Drum principal sunt doar marile bulevarde, unde oricum exista si semne de circulatie!
In marile intersectii nu poti face stanga!
Daca ai ratat un pod cand vrei sa treci Dunarea, nu-i nimic, mai sunt vreo 6!
Ah...da, ungurii nu sunt pachet de nervi la volan, nu sunt nesimtiti, nu sunt egoisti...etc... ai gresit incadrarea, il rogi, te lasa! Nu poti iesi din intersectie, il rogi... surpriza, te lasa! Mai zic? Daca ai numar strain, cu atat mai mult! Chiar si daca ai numar de Romania :)!
Daca imi mai amintesc, mai scriu! Oricum, mai avem noi mult pana departe...cu impresia asta m-am intors eu din excursia la Budapesta!

0 comments:

Trimiteți un comentariu