Romanul, PET-ul si iarba verde

Daca tot era duminica, foarte cald, si altceva mai bun de facut nu aveam, am zis sa mergem la iarba verde. Proasta idee!
Pe langa Timisoara nu prea ai unde sa mergi ca sa fie si putina umbra, si putina apa, asa ca am fost nevoiti sa mergem la Sag, pe malul Timisului. Acolo, zice-se, primaria Sag are spatiu amenajat, iar fiecare masina trebuie sa plateasca 5 RON pentru a i se permite accesul. Cat de amenajat este, o sa va lamuriti din poze imediat!
Dar primaria din sat nu e singura vinovata pentru situatia deplorabila a campului respectiv! Ei sunt niste nenorociti in primul rand pentru ca isi permit sa te taxeze pentru mizerie!
Adevaratii nespalati, imputiti, needucati, cretini... suntem tot noi, romanii mancatori de seminte si bautorii de bere la PET, cu creier de bibilica, carora ne place sa stam si sa putim in propriul rahat ca porcii in namol!
Culmea e ca era plin de lume, si nimeni nu parea afectat de nenorocirea din jur! Eu am plecat cat de repede am putut!

2 comments:

anatati spunea...

Chiar despre asta voiam să scriu şi eu. Tot la Şag am fost sâmbătă, tot în mizerie infernală. Groaznic. Deşi atunci când plăteşti 5 lei de maşină îţi dă şi un ditamai sacul de gunoi. La ce nu-l foloseşte nimeni??????????????

TomSiJerry spunea...

iti vand un pont, da sa nu mai spui la nimeni ;) :P : daca vrei sa mergi la Sag, faci stanga inainte cam in drept cu Petrom. E un drum care duce la o manastire. Si mergi pana la paduricea aia, o s-o vezi tu. Acolo e putina lume si e curat pe cale de consecinta. Singurul neajuns e ca nu este apa, dar oare face baie cineva in Timis la Sag?!

Trimiteți un comentariu