De ce sa Bing?

Dupa Twitter, acum e mare taraboi in lumea noastra, a "ghicsilor" ( sau ghipsilor, tot o laie! ), legat al n-lea motor de cautare al baietilor micro, si anume Bing. Drept urmare, i-am dat o tura. Nu m-o impresionat. Nu mi se pare ca aduce nimic nou. Poate doar faptul ca are o poza pe fundal, dar asta nu ma excita. In plus, ca orice obsedat, mi-am bing-uit numele, si blogul pe care cu multa sfortare ma reproduc nu apare nici macar in primele 50 de pozitii. Daca e sa judecam dupa merit si calitate, sa fim modesti sa zicem ca ar fi firesc, dar daca ne legam de relevanta, atunci parca parca ar fi mai relevant memorialul meu decat site-ul lui Fc Botosani, de exemplu...

O concluzie de final: Bing nu e rau, nu e bun, e frumos... dar nu e Google! Deocamdata.

0 comments:

Trimiteți un comentariu