Expres 5

Vulpoiul portocaliu a ajuns la versiunea 3.5 . Sunt calare pe el inca din beta 1. Download-ati-l, ca merita! O sa vedeti voi de ce.

Cica "Prima Casa" a scumpit apartamentele. As vrea sa pot sa fiu perplex, dar am pretentia ca-s doar tampit, nu si naiv. Apropos, vreau sa-l vad pe primul "tanar cumparator" de 4 pereti prin programul asta. Da' daca se poate, sa nu fie ruda cu Basescu, nici baiatul amantei lui Boc, nici fata directoarei de la CEC. Si inca ceva: vreau ca banca sa nu stie adresa locuintei si nici numarul de telefon al constructorului, daca e cazul. Hai ca v-ati prins ce vreau sa zic...

Nu mai pot cu Michael. Mare artist! Si cam atat... Ba, e mort, restul nu mai conteaza. Si pe Freddie l-au papat furnicile, a fost mult mai bun, da' nu s-a facut atata tambalau.

Cum cucu meu se poate sa coste benzina cat costa si anul trecut pe vremea asta, dar barilul sa fie la jumate pret? Ce cerere ba? Ce oferta? Ce ne tot aburiti? Ba, regula de 3 simpla ... ne futeti in cur ca pe enoriasi! Pardon, puscariasi!

Am crezut ca vreau Megan, da' mi-am amintit cat mi-or cerut la service ca sa-mi schimbe bieletele la Clio, si mi s-a arat in vis sfantul Golf.

2 comments:

Dani spunea...

Prima casa ar putea fi ceva...astept sa vad ce iese :D. M-as baga si eu!
Masina frantueasca...never.

TomSiJerry spunea...

Prima casa suna bine .intr-adevar ... sunt circumspect pentru ca suntem in Romania...

Masinile frantuzesti nu sunt rele ( pe incercate :P ), da' ca sa fiu sincer nici eu nu mi-as cumpara una acuma.

Trimiteți un comentariu