Scandal sa fie!

Tinand cont de numarul emisiunilor care prezinta diverse certuri, infidelitati, sau alte prosteli de genul asta, prezente pe mai toate canalele importante, de tirajul ziarelor de scandal din Romania, si, de ce nu, de traficul de care am beneficiat in urma unui schimb inutil de replici cu nimeni, ai zice ca romanul este un animal razboinic, vesnic intaratat si gata lupta!

Din pacate, concluzia de mai sus este total falsa! Suntem niste lasi! Avem o placere sadica in a privi  de la distanta o lupta, dar cand suntem implicati in ea, incercam sa ne ascundem prin diverse metode si sa lovim miseleste pe la spate ( Posada, Neajlov etc. ); sau, poate la fel de des, preferam fuga! In toata istoria noastra, am avut cu adevarat sange in coaie doar cand am fost condusi de habsburgi! Am mai zis-o si alta data, de la turci doar cu shaworma ne-am ales. De la nemti in schimb, nu ne-a ramas nimic. Rahat!

Evident, tot ce am spus mai sus se aplica si pentru mine

2 comments:

Anonim spunea...

Au fost si cateva exceptii in istorie - vezi "Ostasi, va ordon: treceti Prutul!"

TomSiJerry spunea...

Nu contest ca sunt si contraexemple, dar, asa cum ai spus-o si tu, sunt exceptii...

Trimiteți un comentariu