Expres 2

"Este unii" care ma injura! Link nu dau, ca nu-s marinimos. La tati ni greu ( hop stereotipia, exclusiv pentru fanii mei )! Nelutu ( nume n-ai, ca-i mai usor in spatele unui anonimat, deci imi permit impertinenta ), io te-am tratat corect! Problema e la tine! Te muzguresti maro la gura cand vorbesti, intunecat de orgoliul tau nemasurat. Vrei sa-ti zic si eu la fel de gratuit ca esti prost? Nu-ti zic, ca nu te cunosc! Asta e diferenta intre un "semidoct", ca mine, si o personalitate marcanta, ca tine. Scrisul tau, ingrijit ce-i drept, "atat de diferit de nivelul claselor mele primare", nu scuza jegul pe care-l zamisleste. 

In fine, cu personaje de genul tau, exista o singura solutie: recunosc!, esti infailibil, nu ai nevoie de argumentatie, esti unic, esti infatuat, esti... esti cumva DUMNEZEU?

Ti-am mai zis si prin alte parti, te-am ( sau poate ne-am ) bagat prea mult in seamna, asa ca: mult succes, vexare usoara!  

PS: Apropos, ajung semnele de exclamare?      

PS1: Ia te uita, n-am reusit sa ma abtin si am raspuns unui anonim.    

PS2: M-am mirat destul?

3 comments:

Anonim spunea...

I-ai raspuns, a castigat, simplu, nu?

TomSiJerry spunea...

Daca o iei asa, atunci da :). Sa stii ca tocmai din motivul asta am incercat sa ma abtin sa raspund. Asta e. Lasa sa fie oamenii fericiti :)

Rosii spunea...

just another frustrat...

Trimiteți un comentariu