Fenomenul "Piti"

Il auzi peste tot, e pe buzele tuturor, atat al purtatorilor de puta, cat si al purtatoarelor de tatarnita. Este unicul, este inegalabilul, scarbitul, lascivul, invidiosul ?, peiorativul "Piti". Ma trezesc si eu de multe ori folosindu-l cu incredere pentru a trage o concluzie "la minut" despre vreo domnisoara. Pe urma stau si ma gandesc, ma plezneste valul, si imi dau seama ca-s un idiot ignorant! Cine dracu' sunt eu sa pot hotari dintr-o privire ca o fatuca dezbracata-n roz, cu o silueta placuta si machiata strident, e fufa? Mai rau, n-am gasit inca axioma care sa spuna ca umblatu'-n curu gol si rasul pitigaiat sunt mostre ale prostiei.

O fi adevarat ca jumatate dintre "piti" au creierul calcificat, dar ce te faci cu restul? Ma tot straduiesc sa nu gandesc cu cerebelul, dar de multe ori sunt in trend si nu-mi iese. Asta e, sunt un pitiponc! Dracu' duca-le prejudecati.

TEOREMA: Daca n-ar exista piti, sexomenstrualii ( sau o fi metrosexuali? ) si cocalarii tuciurii nu si-ar mai cumpara super masini, ca n-ar avea decor in dreapta, deci industria auto s-ar duce naibii. Stiu io vreo cateva firme in Timisoara care n-ar aprecia treaba asta. Prin urmare, go piti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu