Festivalurile porcelii

Nu stiu cum vi voua, da' mie mi o greata teribila numa' cand imi amintesc de festivalurile astea de se tin la Dan Paltinisanu [legenda pentru nonbanateni: stadion, Timisoara]. Ca-i vorba de Timisoreana, de Ursus sau de Jack, de bere, whisky sau vin, tacamul tot ala e: Holograf/Hi-Q/Bere Gratis/Voltaj/Loredana, imputeala de mici, tarabe, fum, pirande, betivi puhavi, cocalari minori de cartier, artificii la sfarsit si... sfanta mizerie! Deosebit...

Sunt convins ca locuitorii din zona sunt incantati. Probabil or fugit la Gyula amu-s o saptamana, sa contribuie la sporul natural al Ungariei. Eu in schimb n-am treaba cu taraboiul, ca am renuntat la a-l vizita cu multa vreme in urma, si, in cele din urma, multi gasesc distractive respectivele zbuciumari, da' parca puteau si organizatorii gasi o solutie sa nu blocheze traficul in zona, ca tra' si dai ocol prin Arad ca sa ajungi la strand.


0 comments:

Trimiteți un comentariu