Cu cine zburam?

Nu prea ii inteleg pe cei cu teama de zbor. Daca ar fi dupa mine, m-as duce si pana la toaleta cu avionul. Mi se pare, de departe, cel mai sigur, confortabil si elegant mijloc de transport.

 

Intrebarea care se pune este, care e compania cea mai indicata? Desigur, WizzAir si BlueAir au preturi foarte bune, dar mie nu-mi inspira incredere defel. Nu pentru ca sunt “low cost”, ci pentru ca am citit nenumarate stiri despre problemele pe care le-au avut aeronavele lor si despre pasageri care au stat in aeroport si cate 2 zile. Pai in conditiile astea, mai bine aleg masina. Despre CarpatAir am auzit ca sunt scumpi si ca au avioane mici si vechi, dar nu pot sa jur. Acum normal ca n-o sa pui un Boeing 747 pe o cursa Bucuresti – Viena, dar nici un tractor care iti centrifugheaza stomacul, las-o naibii!

 

De zburat, am zburat cu un charter AirEuropa. Sunt buni, dar cam lipsesc din optiunile noastre. La un moment dat am citit pe undeva de o companie “low cost” care se numeste GermanWings, care vad ca au si curse de Bucuresti. Nu stiu nimic de ei, dar avand in vedere ca sunt nemti… poate or fi mai seriosi.

 

In conditiile astea, ramai cu varianta Tarom, care te usuca de bani, sau… de aici din Timisoara, cu Malev, sau poate Lufthansa, dar pentru asta e nevoie de o deplasare la Budapesta. Nici astia nu sunt ieftini, dar e mai bine totusi, financiar vorbind, si parca esti te simti si tu mai in siguranta, mai relaxat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu