Da’ de cate ori sa tot “Dansez pentru tine” ?

Nu-i tocmai la curent cu evenimentele post-ul asta. V-am avertizat, ca sa nu-mi reprosati ca ati facut indigestie de la textul meu putin expirat si alterat! Asa…

 

Avand in vedere ca se apropie Craciunul, la ce s-ar putea astepta omul din partea celor de la  ProTv, decat la o noua si sforaitoare editie speciala a “Dansez pentru tine”!? Sunteti de acord cu mine? N-am zis ca se face, ca n-am de unde sa stiu, dar o presimt, mai ales ca e un moment propice de stors lacrimi si audienta!

 

Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu emisiunea. Inteleg scopul ei nobil, desi ma irita ca prea incearca sa gadile glanda lacrimara a telespectatorului. Prea mult melodramatism dupa mine. Prea insistente reportajele alea lamentataive, intercalate intre reprizele de dans. Ce sa-i faci, se muleaza perfect pe publicul majoritar, gospodine telenoveliste care viseaza la feti frumosi si baluri de epoca, gata sa boceasca de grija altora cand ele au cu stomacul lipit de coloana vertebrala.

 

A nu se interpreta ca am zis ca tot publicul se incadreaza in categoria semiretarzilor. Deci nu aruncati cu rosii in mine da? Sunt unii care se uita strict pentru evolutia concurentilor. Ala este un moment chiar frumos, care iese din tiparul “stirilor de la ora 5”, de care e plina televiziunea si net-ul. Recunosc chiar, ca si eu mai arunc cate-o ocheada din cand in cand. Nici n-ai cum sa nu focalizezi putin, macar cand o arata pe tanti aia blonda care umbla cu Moga! Prietenii stiu de ce!

 

Si totusi, ar cam trebui sa incheie cu emisiunile astea! Ce naiba, si Star Trek s-a terminat la un moment dat! Da da, stiu, “Tanar si nelinistit” inca ruleaza, desi probabil ca jumatate din publicul sau ne-a parasit deja… da’ ala e un caz special!

 

Revenind: am inteles, vor sa ajute, bla bla bla! Foarte frumos, foarte uman! Io cred insa ca mai importanta pentru ProTv e audienta! Cand aia nu va mai fi, sa vedeti numai cum elanul lor marinimos se va spulbera urgent! Ca asa-i in tenis!

0 comments:

Trimiteți un comentariu