Cateva impresii din vacanta

Daca tot am batut saua pe concediul in Croatia din care tocmai am revenit, hai sa impartasesc si cateva impresii.
In primul rand, coasta Adriaticii este absolut extraordinara, atat cat am vazut eu din ea, deci vreo 100 de km. Marea e de un albastru azur iar apa e calda, numai buna de imbaiat. In al doilea rand, oamenii sunt absolut primitori si saritori, asta pe langa onestitatea desavarsita! Ce ai platit aia primesti, si chiar mai mult!
In afara de asta, nu exista termenul de furt ( n-or fi ajuns destui balcanici pe acolo? ), lumea fiind foarte relaxata din punctul asta de vedere. E drept ca 80% din turisti sunt nemti, iar restul unguri, italieni, sloveni, cehi sau slovaci. In concluzie, poti sa lasi linistit lucruri pe plaja, nu umbla nimeni! Acum sigur ca paza buna ... stiti voi povestea, dar ideea e ca poti sa stai linistit!
Ca preturi, e mai scump ca la Paralia Katerinis la greci, de exemplu, dar sigur mai ieftin ca la Mamaia! Poti sa mananci bine de tot, la restaurant, cu 100 de Kuna, adica vreo 50 de RON, si chelnerii fac toti banii, avand in vedere ca 50% din timp sunt trotilati si mega simpatici :)! La multe restaurante, dupa masa, primesti din partea casei un shot de "Grapa", care e de fapt tuica de-a lor, da' e buna!
Plaja e cu pietre, dar se nu conteaza credeti-ma!
Cam asta ar fi, daca imi mai amintesc mai scriu ;)!

0 comments:

Trimiteți un comentariu