BestJobs vrea sa stie cat ai salarul

Am si eu cont pe BestJobs, ca tot omul. Primesc in mod regulat mailuri informative de la ei, ca asa am ales. Pana acum nu m-au deranjat nimic.
De aceasta data insa, au calcat stramb urat de tot. Ultimul mail care mi l-au trimis contine textul de mai jos:


"Topul salariilor din Romania
Avand peste
50.000 de salarii reale introduse, statistica BestJobs este instrumentul perfect pentru a afla cum te pozitionezi in piata din punctul de vedere al pachetului salarial. Afla acum media salariului pentru domeniul tau, in orasul tau sau in domeniul tau de activitate. Click aici!"

Evident ca din curiozitate dai click, nu gasesc nimic incorect in asta. Problema e ca ajungi la o pagina care zice urmatoarea chestie:

"Pentru a avea acces la statistici complete pe domenii, orase si profesii, trebuie sa intri in cont si sa introduci detaliile salariului tau real."

Adica sa intru in contul in care mi-am dat numele, CV-ul, locul actual de munca, etc. si sa scriu salarul exact care il am, ca sa stiti voi exact fiecare om cat costa si sa puteti vinde mai apoi cu nerusinare datele astea angajatorilor care se vor putea linistiti intelege intre ei? Si toate astea doar ca sa stiu care e media salariilor din domeniul meu?!
N-ati gasit voi fraierul ala in persoana mea! Daca suma de 50000 de salarii e reala, inseamna ca sunt prea multi naivi in tara asta!

0 comments:

Trimiteți un comentariu