Cea mai amara victorie

Tin cu Ferrari de cand Maestrul Schumacher a fost transferat la ei. Asta se petrecea acum multi, foarte multi ani! Intre timp, Schumi a plecat, dar eu am ramas cu dragostea pentru calutul cabrat.
Niciodata in tot acest timp nu mi-am inchipuit ca voi suferi atat de tare dupa o victorie. Vazandu-l pe Massa lacrimand de pe pozitia intai a podiumului de la Interlagos am dezarmat... parca e ireal!
Sincer sa fiu, nu cred ca ma asteptam cu adevarat ca Hamilton sa nu termine in primii 5 ... dar eram atat de aproape! Of cum mi s-a mai triplat pulsul in ultimul tur, cand Vettel l-a depasit pe englez, si cu cata stupoare am vazut la final ca in dreptul masinii McLaren apare pozitia 5 :(.
Asta e viata! La anul Kimi va spulbera tot!
Pana atunci, felicitari invingatorului!

0 comments:

Trimiteți un comentariu