Criza financiara in domeniul IT

Vorbesc despre IT ca acolo ma incadrez. Nu-mi place sa imi dau cu parerea despre chestii pe care nu le cunosc defel, asa ca ma voi limita la companiile din domeniul meu.
Parerea mea e ca toata aceasta mascarada, generata mai mult sau mai putin intentionat de entitati care au numai de castigat de pe urma ei, s-ar putea sa aiba un efect exact invers pentru noi "IT-istii" romani.
De ce zic asta? Pai e destul de simplu! Nu zic ca noi nu suntem afectati de ceea ce se petrece in jurul nostru ( ma refer la disponibilizari, credite, consum, si tot felul de termeni din astia de care cred ca sunteti deja sictiriti la maxim )... DAR, chiar daca devenim din ce in ce mai scumpi, in continuare suntem infinit mai ieftini decat colegii nostri de prin SUA, Germania, etc. Asta daca ne uitam strict la salarii. Daca ne uitam si la costul total, s-ar putea ca diferentele intre sume sa fie si mai dramatice. In continuare pentru fiecare 1000 de euro ce iti sunt platiti de angajator, acesta castiga cel putin 100 de mii, ca sa nu zic mai mult!
Faptul ca am gasit de dimineata pe birou niste pliante in care firma imi spune cu cat pot fi recompensat pentru fiecare om pe care il aduc si cat de simplu e acest proces, ma indeamna sa nu ma panichez absolut deloc in ceea ce priveste viitorul meu.

1 comments:

Dani spunea...

Perfect adevărat, total de acord cu tine, cu cat este mai mare criza in lume, firmele ce achiziţionează soft vor fi tentate sa caute soluţii tot mai ieftine. Unde le pot găsi? pai in tari ca Romania, India etc.

Trimiteți un comentariu