Clinica medicala privata, de acum si la Timisoara

Eh...in sfarsit intram si noi in rand cu lumea. Clujul are de mult! S-a facut si la Oradea luna trecuta parca, iar de Szeged nu are rost sa vorbim, ca ungurii ne fac tandru cu mana dintr-un viitor nu prea apropiat noua!
Sa speram ca macar acolo, pe bani tai, platiti in mod oficial, scarba si lehamitea doctorilor de la Judetean vor disparea ca prin minune!
Chiar si asa, in continuare voi prefera sa ma duc la Cluj sau Szeged in cazul in care voi avea probleme mai serioase... am auzit prea multe povesti nasoale cu doctori din Timisoara ca sa pot avea prea mare incredere.
Stiu ca nu e fair ce am facut acuma, ca eu n-am patimit de pe urma doctorilor de aici, dar prefer sa nu risc atunci cand e vorba de sanatatea mea sau a celor care conteaza!

0 comments:

Trimiteți un comentariu