Orange ma face sa ma simt cretin

Sunt abonat la Orange. Nu stiu de ce, nu am un motiv anume. Marturisesc totusi ca imi place portocaliul :)! Au trecut 4 ani si m-am hotarat sa imi schimb abonamentul, ca vreau mai multe minute din alea la orice ora, cu oricine, daca tot platesc niste bani, si daca tot sunt fidel! Nu?
Fac si eu ce face tot omul care stie ca cutia asta zgomotoasa de sub birou mai stie si altceva in afara de tetris si filme p0rn0, adica ma dau pe la Orange pe site. Acolo tre' sa scrie negru pe alb ( sau ma rog, pe portocaliu ), clar si concis, ca pentru X euro pe luna, dupa Y ani in retea, primesti Z minute. Nu?
Pai... NU!
Pai stai sa vezi, ca daca bunu-tau a fost preot, daca mata are platfus, daca tactu e maimuta, tu esti sofer de logan si in ziua nasterii lu' sora-ta a fost eclipsa partiala de soare, atunci, daca mai dai 1 euro si te dai de 3 ori peste cap, primesti 1105,3 minute, dar numai de la ora 7 la 8 si numai daca nu esti cumva pe ciclu...
BAHHHH! Eu am 15 euro ( sa zicem ), vreau minute, cu toata galaxia, cate imi dati??? Regula de 3 simpla dobitocilor! Nu vreau sa citesc o carte inainte sa imi fac un abonament! Si nici nu am timp si chef sa studiez toate aberatiile voastre! O fi tara asta plina de pitpalaci care nu se pot caca de foame in timp ce umbla cu 3 telefoane la cingatoare, functie de retelele in care sunt prietenii lor, dar nu suntem toti in aceeasi oala!
Asa, ca m-am racorit...

[Paranteza... vreau minute in toate retelele, inclusiv alea neuronale sau intergalactice, pentru nu am decat 1 telefon, cu un abonament! Si ala mi se pare prea mult si imi vine sa il arunc pe geam in 90% din cazurile in care suna. Oricum, e lege, pentru mine, telefonul mobil NU, repet, NU este, nu a fost, si nu va fi niciodata un instrument util! De cate ori am avut cu adevarat nevoie sa vorbesc ceva cu nevasta , sau cu oricine altcineva, ori nu l-a auzit, ori ii era inchis, ori... In schimb suna cand ti-e lumea mai draga! ]

1 comments:

Anonim spunea...

:))))))) ce tare!!

Trimiteți un comentariu