O fi Mircea Badea ipocrit?...

Musai trebuie sa spun ca "In Gura Presei" e singura emisiune care o urmaresc cu regularitate. Pentru ca imi place! Imi place si de Mircea Badea, inca, recunosc, nu cred ca e o crima, nu?! Pur si simplu, omul este amuzant!
Asta, evident, nu inseamna ca rezonez in totalitate cu ideile lui. Ba din contra, cateodata e chiar stupid in ceea ce spune, aservit, si in mod irefutabil partinitor!
Acum, din pacate, a dovedit ca este si ipocrit! Numa' o secunda, nu ma luati la palme, ca motivez :) ... am citit la Zoso ca si-a tras si el blog! Si am verificat, asa e!
Pai cum mai Mircea? Pai pana acum erau ( ca eu nu ma pot autointitula blogger, imi cunosc limitele :) ) "bloagari", "giboni", "boi", "dobitoci" si altele si te foloseai de emisiune ca sa arunci cu rahat inspre ei, iar acum ai intrat in randul lor?! Ai avut cumva o revelatie? Tu centrezi, tu dai cu capul, vrei sa manci rahatul pe care tot tu il arunci? Nu prea e ok!
Nu stiu ce s-a petrecut cu omul, era un tip spumos si interesant, dar incepe sa se integreze in decorul grotesc general al media... si e pacat...
Parerea mea :)...ca de aia tin blog!

0 comments:

Trimiteți un comentariu