Cum sa iti strici o seara de vineri?!

Pai simplu! Totul incepe de marti ( sau o fi fost miercuri? ), cand iti planuiesti cu trupa de la lucru sa mergi la un karaoke mic, sa te dai Frank Sinatra... prietenii stiu de ce!
Toate bune si frumoase, la ora 6 pleci fericit de la lucru cu gandul la distractia de diseara! ...Dar mai e ceva! La ora 7.30, "nevasta" e programata la doctor. Nah lasa ca nu poate dura chiar asa de mult iti zici... nu?!
Nu pe dracu'! La ora 10:30 simteam ca inebunesc, ca intru in cabinet si o iau pe doctorita la palme! M-am calmat, am luat o gura de aer 10 minute pe afara, am dat un telefon...chestii de genul asta! Dupa care, simtindu-ma "reincarcat", m-am reasezat cuminte in sala de asteptare.
Ia ghiciti la cate am ajuns acasa! ...Fara suspans va spun ca la exact la ora 00:10, sambata dimineta! Unde rahat, scuzati expresia, sa te mai duci? Ce distractie, ce colegi, ce karaoke?!
In momentul asta ma simt de-a dreptul "emo", imi vine sa ma arunc de pe bloc de nervi, sau nu, mai bine nu, ca am avut totusi o copilarie fericita... hmmm, ma simt huligan, imi vine sa sparg tot si sa ma duc sa bat vecinii ca sa ma racoresc! Noroc ca vine meciul cu Dinamo maine, dar ca sa vezi, nici la ala nu ma pot duce!
Da' partea cu adevarat "funny" e ca in cele 4 ore si jumatate cat am stat prizonier in sala aia de asteptare au fost consultate in total 5 paciente! 5!!! In momente din astea regret ca m-am lasat de fumat...

1 comments:

Anonim spunea...

nici un karaoke nu e mai important decat "nevasta"...ti-o spun din experienta...sera ti-ar fi fost mult mai stricata,si nu doar seara ci probabil si saptamana urmatoare, daca alegeai karaoke in loc de "nevasta".

Trimiteți un comentariu