Electorale

De curiozitate doar, pentru ca nu ma duc la vot, m-am uitat cu cine as putea eu vota daca, evident, as avea buletin de Timisoara. Pentru Senat as avea o optiune clara, e un om care mi-a demonstrat ca are potential, bunavointa, dorinta si putinta de a face ceva, si care chiar va lasa ceva in urma lui atunci cand nu va mai fi Rector la Politehnica ( nah ca l-am si nominalizat :P )!
La deputati in schimb, m-am uitat confuz pe liste pentru ca n-am auzit de nici unul dintre oamenii astia! Salvarea a venit de la un coleg care mi-a spus ca ca domnul Varujan V. Pambuccian, candidat si actual deputat din partea minoritatii armene din Romania, este initiatorul si sustinatorul legii care ne scuteste pe noi programatorii de impozitarea salariilor cu 16%. Efectele imediate ale acestei legi asupra noastra nu le discut aici, ca le simtim toti in ziua de leafa!
Asadar, imi permit sa fac un mic lobby pentru dansul, printre cei care aveti aceeasi meserie cu a mea, imi cititi blogul si aveti dispozitia necesara sa mergeti la vot, dar nu stiti cu cine sa votati!
Din cate am inteles, ar trebui sa il gasiti pe liste indiferent de colegiul din care faceti parte tocmai pentru ca el vine din partea unei minoritati si legea e gandita anume pentru aceste cazuri speciale.

0 comments:

Trimiteți un comentariu