Cum iti alegi cauciurile de iarna?

Cauciucuri sunt de zeci de feluri, si daca te pricepi tot asa de bine ca mine, te uiti in cataloagele alea sau pe site-urile depozitelor specializate ca mata in calendar!

Am auzit si eu de Goodyear, de Pirelli ( de pe tricourile lui Inter ), Kumho ( de pe Eurosport ), sau Bridgestone ( ca tot ma uit la Formula 1), dar astea au niste preturi care te fac sa te gandesti daca iti mai raman bani de pita... Exista apoi si categoria cealalta, de tot felul de anvelope de care n-ai habar, si care au un pret ridicol de mic in comparatie cu cele amintite anterior. Alea parca totusi nu iti inspira incredere. Am eu un pitic pe creier care vesnic tipa ca ceea ce e suspect de ieftin, in mod sigur e de proasta calitate, ori ceva bai sigur are…

Asa ca, vrand nevrand, te apuci si te uiti la cauciucurile din categoria intermediara, alea nici prea prea, nici foarte foarte si pana la urma alea le si cumperi. Eu unul asa am facut!

Da’ sa explic si rationamentul, ca nu e vorba doar de bani…sawa

M-am gandit ca, pana la urma, nu locuiesc in varful muntelui, ci in Timisoara, unde zapada se gaseste numai in poze, si frecventa cu care ma duc eu la ski nu e chiar asa de mare incat sa justifice o investitie de peste 200 de euro. In afara de asta, n-oi fi eu vreun pui de Loeb, incat sa simt diferenta intre un cauciuc de aproximativ 180 de lei si unul de 300. Tot un drac!

Si uite asa am ajuns la Sawa Eskimo S3!

1 comments:

Anonim spunea...

si daca ai merge numa pe zapada cauciucurile astea sunt excelente. am avut si eu si am prins niste drumuri pe asfalt acoperit cu strat gros de zapada si s-au comportat admirabil.

Trimiteți un comentariu