Straja e la mare cautare

Cum a dat prima ninsoare mai serioasa pe la noi prin tara cum au inceput oamenii sa caute cu infrigurare oportunitati de a merge la munte! Mi se pare normal, mai ales ca asa am facut si eu, ca si pe mine ma mistuie dorul de partie si ma gadila genunchii sa iau panta la tranta :)!
Ce mi se pare interesant, si imbucurator in acelasi timp, e ca lumea a inceput sa inteleaga ca nu numai Valea Prahovei, impreuna cu fitele aferente si imbulzeala specifica, este o zona potrivita pentru schi in Romania! Schiorii au inceput sa ia la cunostiinta faptul ca in Valea Jiului sunt si doua statiunii faine, Straja si Parang, nu doar mineri, explozii si saracie... Spun asta ca urmare a faptului ca am remarcat o crestere mare a cautarilor dupa cuvantul "Straja".
Trebuie sa spun ca nu se pot compara conditiile de cazare de acolo cu cele de la Predeal sau Sinaia, dar nici preturile! Valea Jiului e pentru schiori pasionati, dispusi sa stea mai multi intr-o camera, sa aiba apa calda limitata, dar in acelasi timp, sa nu stea la coada mai mult de 5 minute, sa se "dea" pana la epuizare si sa plateasca 3 lei pentru o urcare si 4 pentru o bere! E mult mai rustic si mai simplist, dar in acelasi timp te simti mai..."liber".
Celor care nu ati fost pana acum in zona, va recomand Straja cu toata caldura! Chiar daca s-a construit cam dupa ureche, si anul trecut inca aveau probleme cu apa ( care ar cam fi cazul sa le rezolve! ), schiatul in sine e excelent!

0 comments:

Trimiteți un comentariu